Обмін, повернення і гарантія
Гарантія:
На всі наші товари надається гарантія від виробника. Термін гарантійних зобов'язань можна побачити в картці товару. Гарантія надається при наявності гарантійного талона / паспорта і квитанції з зазначенням дати покупки. Доставка до сервісного центру для гарантійного ремонту здійснюється за рахунок покупця.
Обмін / повернення:
При виявленні та підтвердженні заводського дефекту протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право обміняти або повернути товар. Вам необхідно зв'язатися з нами за телефоном (067) 503-10-42 або написати на пошту: info@topsafe.com.ua Повернення грошей здійснюється не пізніше 7-ми днів з моменту звернення про повернення.
Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" заміна і повернення товару можливі тільки при дотриманні таких умов:
1) з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
2) товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
3) збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;
4) є пломби, ярлики, товарний чек, упаковка.
Металевi шафи та медичнi меблi пiсля збирання обмiну та поверненню не пiдлягають.
Увага! При отриманні у перевізника обов'язково перевіряйте комплектність товару і наявність пошкоджень. У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо відразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розукомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розукомплектованого) товару, пред'явити претензію перевізнику неможливо.
Зверніть увагу! Обмін або повернення товару здійснюється за рахунок магазину в разі якщо виявлено брак, дефект або, наприклад, невідповідність комплектації товару - в цьому випадку послуги перевізника з доставки оплачуються нами в обидві сторони. У разі, якщо Вам не підійшов колір, відтінок, розмір і тд - Ви оплачуєте доставку в обидві сторони. Всі дані вказані на сайті, але якщо є питання по товару які для Вас принципово важливі, щоб уникнути непорозумінь, просимо конкретизувати і уточнювати перед відправкою.